Dostava

Način dostave

Za nas pakete dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-a po telefonu.

Paket gre od nas hitro

Izdelki, naročeni na bodyfit.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Temu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so izdelki na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti oziroma naslednji dan od naročila.

Izdelke, ko so pripravljeni, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja v Novi Gorici (Varda 8). Za prevzem boste obveščeni preko e-pošte ali telefona.

Strošek dostave

Strošek dostave naročil v vrednosti do 49,99 € s Pošto Slovenije* in GLS znaša 3,90 €*. Dostava naročil v vrednosti 50€ in več s Pošto Slovenije* in GLS je brezplačna*. Osebni prevzem na sedežu podjetja France d.o.o. (Varda 8, 5000 Nova Gorica) je brezplačen.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju Pošta Slovenije obračuna dodatni strošek 0,99 €.

Dostava kamorkoli

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svojem profilu lahko vnesete poljuben naslov za dostavo, ki pa mora biti na ozemlju Republike Slovenije.

Ker dostavna služba pakete dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za artikle, ki so označeni z “Ni na zalogi”, običajno lahko pridobimo podatek, kdaj bodo zopet na voljo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, nam pošljite e-poštno sporočilo ali nas pokličite.

Za dostavo poskrbita Pošta Slovenije in GLS večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. O odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Če v roku treh dni od obvestila ne prejmete pošiljke, nas za dodatne pokličite na 040 229 956 ali pošljite elektronsko pošto na info@bodyfit.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@bodyfit.si ali po telefonu na številko 040 229 956. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z nami se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.