FAQs

Pogosto zastavljena vprašanja


Za varstvo osebnih podatkov je odgovorno podjetje FRANCE, trgovina in storitve d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica, matična številka: 5342066000, davčna številka: 84679301 (v nadaljevanju: FRANCE).

Predmetno besedilo je namenjeno seznanitvi s politiko FRANCE v zvezi z varstvom osebnih podatkov naših strank ter seznanitvi z njihovimi pravicami glede varstva osebnih podatkov, ki so nam jih zaupali, in nameni njihove uporabe.

FRANCE osebne podatke hrani in varuje, tako da ne prihaja do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Pri FRANCE se zavezujemo, da osebnih podatkov ne bomo posredovali, posodili ali prodali tretji osebi brez predhodnega obvestila in pridobitve vaše privolitve (razen kjer veljavna zakonodaja določa drugače), brez ustreznih primernih zaščitnih ukrepov, ter da bomo osebne podatke obdelovali zgolj v okviru zakonitih pravnih podlag in izbranih namenov.

FRANCE ne odgovarja za morebitno zlorabo ali razkritje osebnih podatkov posameznika, ki je posledica neustreznega ravnanja posameznika.

FRANCE obdeluje osebne podatke pri opravljanju svoje dejavnosti preko spletne strani https://bodyfit.si.

 

KOMU DAJEM SVOJE OSEBNE PODATKE

Upravljavec osebnih podatkov:

FRANCE, trgovina in storitve d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica, matična številka: 5342066000, davčna številka: 84679301

(v nadaljevanju: FRANCE)

Obdelovalci (pogodbeni upravljavci) osebnih podatkov: Pri zagotavljanju storitev FRANCE lahko vaše osebne podatke obdelujejo tudi ponudniki komunikacijskih kanalov (npr. ponudniki poštnih storitev) in računovodskih storitev, pri čemer imamo z vsemi morebitnimi obdelovalci sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi, ki od njih zahtevajo ustrezno stopnjo varnosti osebnih podatkov, kot to zahteva veljavna zakonodaja.

 

ZAKAJ IN KATERE OSEBNE PODATKE UPORABLJAMO TER NA KAKŠNI PODLAGI

a) Izvajanje pogodbenih obveznosti ali ukrepov pred sklenitvijo pogodbe

FRANCE osebne podatke strank obdeluje v okviru in za namen izvajanja pogodb oziroma storitev, ki jih opravlja na njihovi podlagi. V tem okviru obdeluje zbrane osebne podatke posameznikov za namene izvajanja storitev ter za spremljanje zadovoljstva strank (vključno z reklamacijami) in vodenja kontaktov s posameznikom prek različnih kanalov.

Uporaba osebnih podatkov posameznikov, potrebna za namen izvajanja pogodbe, zajema uporabo osebnih podatkov, ki je nujno potrebna za izvajanje storitev spletne trgovine https://bodyfit.si ter nudenje vseh ostalih storitev, ki jih za svoje stranke opravljamo.

Na spletni strani https://bodyfit.si se naše stranke, z namenom olajšanja prejemanja storitev FRANCE, lahko tudi registrirajo in ustvarijo svoj spletni uporabniški račun. V tem primeru FRANCE v zvezi s spodaj navedenimi osebnimi podatki obdeluje tudi njihovo uporabniško ime in geslo.

Za namene zagotavljanja storitev se FRANCE lahko seznani z osebnimi podatki tudi preko povpraševanj, ki jih stranke opravijo preko telefona, e-maila, naročil tretjih oseb ipd., pri čemer FRANCE vedno zbira izključno osebne podatke, ki jih nujno potrebuje za sklenitev pogodbe oziroma zagotovitev naročene storitve.

Za namene zagotavljanja storitve spletne trgovina na spletni strani https://bodyfit.si FRANCE obdeluje naslednje osebne podatke: ime in priimek (kjer ustrezno tudi ime podjetja), naslov, telefon in e-mail stranke. Za namene sklenitve pogodbe lahko FRANCE obdeluje tudi druge osebne podatke, ki so nujno potrebni za sklenitev pogodbe (npr. št TRR računa).

b) Izpolnjevanje zakonskih obveznosti

Uporaba vaših osebnih podatkov zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti zajema zlasti evidentiranje izdaje računov.

c) Uporaba vaših osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa

NEPOSREDNO TRŽENJE

Osebne podatke posameznikov, pridobljene na podlagi njihovega nakupa na spletni strani https://bodyfit.si uporabljamo tudi za obveščanje o aktualni in posebni, prilagojeni ponudbi, novostih ponudb oz. storitev in drugih novicah FRANCE. Poleg tega, za namene neposrednega trženja uporabljamo tudi osebne podatke, ki so javno dostopni.

Za namene neposrednega trženja uporabljamo izključno elektronske naslove in telefonske številke. Pri izvajanju neposrednega trženja vedno zagotovimo vse informacije, s katerimi mora biti skladno z veljavno zakonodajo posameznik seznanjen.

Za neposredno trženje osebne podatke pridobljene na podlagi vašega nakupa segmentiramo glede na lokacijo nakupa, saj lahko neposredno trženje le na ta način prilagodimo vašemu jeziku.

PREKLIC NEPOSREDNEGA TRŽENJA

Posamezniki se lahko vedno »odjavijo« od prejemanja posameznih sporočil FRANCE preko komunikacijskega medija, na katerega so prejeli določeno sporočilo.

Če želi posameznik preklicati izvajanje neposrednega trženja, lahko njegovemu izvajanju kadar koli ugovarja. Povezava do odjave oz. informacija, kako odjavo realizirati, je v sporočilu. Zahteva posameznika po preklicu se bo zabeležila v sistemu in se začela uveljavljati nemudoma oziroma najkasneje 15 dni po prejemu« in izvajanje prenehanja takoj po podaji zahteve po preklicu.

Posameznik lahko izvajanju neposrednega trženja kadar koli ugovarja tudi tako, da ugovor pošlje v elektronski obliki na elektronski naslov info@france.si ali v pisni obliki na naslov FRANCE d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem.

FRANCE bo v primeru uveljavljanja ugovora nemudoma prenehal obdelovati posameznikove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

 

UPORABNIKI OSEBNIH PODATKOV

a) Kdo lahko dostopa do vaših osebnih podatkov

Osebne podatke posameznikov, uporabljajo le pri FRANCE zaposlene osebe (ali uslužbenci morebitnih obdelovalcev FRANCE), ki so zavezane spoštovati določila predpisov o varovanju osebnih podatkov in sklenjenih pogodb, na podlagi katerih so zavezani k varovanju zaupnih podatkov in k spoštovanju in varovanju osebnih podatkov strank.

Osebni podatki strank so poslovna skrivnost. Uporabniki do podatkov dostopajo v skladu z dodeljenimi pravicami dostopa do podatkov.

b) Izpolnjevanje zakonskih obveznosti

FRANCE osebne podatke posameznikov in vse ostale podatke, obdelane pri uresničevanju svojih zakonitih interesov, ki prevladajo nad interesi posameznika, ščiti pred nepooblaščenim razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam, in sicer v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

FRANCE izjemoma osebne podatke posreduje tudi tretjim osebam, če takšno obveznost posredovanja oziroma razkritja nalaga veljavna zakonodaja (na primer Finančna uprava Republike Slovenije, sodišča, policija ipd.).


HRAMBA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV

Obdobje hrambe osebnih podatkov je odvisno od podlage obdelave in namena obdelave posamezne kategorije osebnih podatkov.

Osebne podatke po izpolnitvi namena obdelav oz. po poteku roka hrambe trajno izbrišemo.

Za namen neposrednega trženja FRANCE osebne podatke posameznikov obdeluje le dokler obstaja zakoniti interes za takšno obdelavo ali do preklica posameznika.

VAŠE PRAVICE V ZVEZI Z OBDELOVANIMI OSEBNIMI PODATKI

V nadaljevanju predstavljamo vse pravice posameznikov, ki jih imajo v zvezi z našo obdelavo z njimi povezanih osebnih podatkov in zagotavljanjem njihove zakonite in transparentne obdelave.

Vse zahteve v zvezi s pravicami posameznikov opisanimi v nadaljevanju lahko posamezniki vložijo pisno po elektronski pošti na naslov info@france.si. Več informacij v zvezi z uveljavljanjem spodaj opisanih pravic je podanih v naslednjem poglavju.

V primeru nejasnosti v zvezi s pravicami, nas lahko na zgoraj navedenih kontaktnih podatkih vedno zaprosite za dodatna pojasnila.

a) Pravica do preklica privolitve

Osebne podatke na podlagi privolitve ne obdelujemo v noben namen. V kolikor bi obdelovali osebne podatke na podlagi privolitve, bi lahko posameznik svoje soglasje kadar koli preklical.

b) Pravica do dostopa

Do osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, lahko na podlagi vložene zahteve posameznik kadar koli brezplačno dostopa na enostaven način in v razumnih časovnih presledkih.

S tem v zvezi na podlagi zahteve posamezniku potrdimo, ali v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke ali ne, in kadar v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke zagotovimo njihov dostop in naslednje informacije:

  • namene obdelave;
  • vrste zadevnih osebnih podatkov;
  • uporabnike ali kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah;
  • kadar je mogoče, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja;
  • obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi;
  • pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu;
  • kadar osebni podatki niso zbrani pri posamezniku, na katerega se ti nanašajo, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom; in
  • obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov iz člena, ter vsaj v takih primerih smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

Za dodatne kopije ali v primeru očitno neutemeljenih ali ponavljajočih se zahtev lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju upravnih stroškov.

c) Pravica do popravka

Na posameznikovo zahtevo brez nepotrebnega odlašanja popravimo ali dopolnimo netočne oz. neažurne osebne podatke, ki jih obdelujemo v zvezi z njim.

d) pravica do izbrisa

Osebne podatke

  • ki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani,
  • ki se obdelujejo na podlagi preklicane privolitve in za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga,
  • v zvezi z obdelavo katerih ste ugovarjali, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi, ali tiste,
  • ki so bili obdelani nezakonito, ali
  • če tako določa zakon,

na posameznikovo zahtevo brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo.

e) Pravica do omejitve obdelave

Obdelavo osebnih podatkov na posameznikovo zahtevo omejimo, kadar

  • posameznik oporeka njihovi točnosti (v tem primeru bomo obdelavo osebnih podatkov omejili za čas preverjanja točnosti teh podatkov),
  • je njihova obdelava nezakonita a želi posameznik namesto njihovega izbrisa zgolj omejiti njihovo obdelavo,
  • jih ne potrebujemo več za namene obdelave, vendar jih posameznik potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali
  • je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo podatkov, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

V primeru omejitve se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le s privolitvijo posameznika, na katerega se ti nanašajo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe.

Pred preklicem omejitve obdelave posameznika o tem vedno obvestimo.

f) Pravica do prenosljivosti podatkov

Osebne podatke, ki nam jih je posameznik posredoval, na posameznikovo zahtevo posredujemo drugemu upravljavcu, kadar obdelava temelji na soglasju ali na pogodbi in kadar je to tehnično izvedljivo.

g) Pravica do ugovora

Če osebne podatke obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa ali za namene neposrednega trženja lahko takšni obdelavi posameznik kadar koli ugovarja.

V primeru uveljavljanja ugovora nemudoma prenehamo obdelovati osebne podatke, razen če dokažemo nujne legitimne razloge za (i) obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami posameznika, ali (ii) za uveljavljanja, izvajanje ali obrambo pravni zahtevkov. Navedeno ne velja v primeru ugovora zoper obdelavo osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, kjer v primeru posameznikovega ugovora za namen neposrednega trženja nemudoma prenehamo obdelovati z njim povezane osebne podatke.

h) Pravica do vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu

Če na posameznikovo zahtevo ne odgovorimo v roku 1 meseca ali če njegovo zahtevo zavrnemo, lahko posameznik vloži pritožbo, za reševanje katere je pristojen Informacijski pooblaščenec.

Pritožbo zaradi zavrnitve je treba vložiti pri upravljavcu v 15 dneh od poteka enomesečnega roka oziroma prejema zavrnilnega odgovora. Zahtevo in pritožbo lahko posameznik poda s pomočjo posebnega obrazca, objavljenega na spletnem naslovu Informacijskega pooblaščenca.


UVELJAVLJANJE PRAVIC V ZVEZI Z VARSTVOM OSEBNIH PODATKOV

FRANCE zagotavlja posameznikom uresničevanje njihovih pravic brez nepotrebnega odlašanja in najkasneje v enem mesecu od prejema zahteve, pri čemer lahko rok za uresničevanje pravic posameznika podaljšamo za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. Če FRANCE podaljša rok, o vsakem takem podaljšanju obvesti posameznika v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.

Vse zahteve v zvezi s pravicami opisanimi v prejšnjem poglavju lahko posamezniki vložijo s podajo pisne zahteve poslane na naslov: FRANCE d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica ali elektronski naslov info@france.si.

FRANCE lahko, kadar ima upravičen dvom v zvezi z identiteto posameznika, ki predloži zahtevo iz naslova svojih zgoraj navedenih pravic, zahteva zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko FRANCE:

  • zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali
  • zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.

 

PRIPOROČILA ZA VAROVANJE ZASEBNOSTI

Priporočamo vam, da za varovanje vaše zasebnosti in osebnih podatkov poskrbite tudi sami.

Vsak posameznik je odgovoren, da poskrbi za:

  • varnost uporabniškega imena in gesel, ki naj ga ustrezno hrani ter razkrije le tistim osebam, ki jim popolnoma zaupa,
  • varnost svojega elektronskega naslova
  • ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika oziroma drugih naprav za dostop do različnih vsebin.

 

SPREMEMBE POLITIKE ZASEBNOSTI

FRANCE si pridržuje pravico občasno posodobiti Politiko zasebnosti skladno s spremembami storitev, na podlagi povratnih informacij uporabnikov in zaradi sprememb predpisov. Ob spremembi na koncu Politike zasebnosti navedemo tudi datum zadnje posodobitve.

V primeru bistvenih sprememb ali spremembe načina, kako FRANCE uporablja osebne podatke, bomo pred uvedbo sprememb uporabnike obvestili na spletni strani oz., kjer imamo zakoniti interes za obveščanje preko elektronskega naslova, tudi na navedeni način.

Priporočamo, da uporabniki redno pregledujejo to politiko, in si tako zagotovijo informacije o tem, kako FRANCE varuje njihovo zasebnost.


DODATNE INFORMACIJE

Za dodatne informacije v zvezi z obdelavami osebnih podatkov in predlogi za izboljšave nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@france.si ali nam pišite na naslov: FRANCE d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica.

Ta Politika zasebnosti se uporablja do preklica oz. do morebitne spremembe.

Nova Gorica, 20.8.2019

 

Način dostave

Za nas pakete dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-a po telefonu.

Paket gre od nas hitro

Izdelki, naročeni na bodyfit.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Temu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so izdelki na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti oziroma naslednji dan od naročila.

Izdelke, ko so pripravljeni, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja v Novi Gorici (Varda 8). Za prevzem boste obveščeni preko e-pošte ali telefona.

Strošek dostave

Strošek dostave naročil v vrednosti do 49,99 € s Pošto Slovenije* in GLS znaša 3,90 €*. Dostava naročil v vrednosti 50€ in več s Pošto Slovenije* in GLS je brezplačna*. Osebni prevzem na sedežu podjetja France d.o.o. (Varda 8, 5000 Nova Gorica) je brezplačen.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju Pošta Slovenije obračuna dodatni strošek 0,99 €.

Dostava kamorkoli

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svojem profilu lahko vnesete poljuben naslov za dostavo, ki pa mora biti na ozemlju Republike Slovenije.

Ker dostavna služba pakete dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za artikle, ki so označeni z “Ni na zalogi”, običajno lahko pridobimo podatek, kdaj bodo zopet na voljo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, nam pošljite e-poštno sporočilo ali nas pokličite.

Za dostavo poskrbita Pošta Slovenije in GLS večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. O odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Če v roku treh dni od obvestila ne prejmete pošiljke, nas za dodatne pokličite na 040 229 956 ali pošljite elektronsko pošto na info@bodyfit.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@bodyfit.si ali po telefonu na številko 040 229 956. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z nami se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Bodyfit.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju bodyfit.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti izdelkov,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave in druge dajatve,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Bodyfit.si ob dostavi izdelkov pošlje kupcu natisnjen račun. Tudi v primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

vklopi razum, zahtevaj racun FORMAT_A7.pdf

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine bodyfit.si in je lahko časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših e-novičkah ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust.
  • Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb “Na blagajno“. V polje “Koda ugodnosti” vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na “Uporabi kupon“.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je običajno enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Bodyfit.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bodyfit.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bodyfit.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo bodyfit.si izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila bodyfit.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

V primeru plačila s kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po izdaji računa ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo bodyfit.si.

Na voljo so vam različni načini plačila

  • z gotovino ob prevzemu*,
  • z nakazilom na račun podjetja France d.o.o. (po ponudbi/predračunu),
  • preko PayPal računa,
  • s kreditno kartico preko PayPal-a.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja France d.o.o. po ponudbi/predračunu.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja bodyfit.si.

Spletna trgovina bodyfit.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja bodyfit.si po ponudbi/predračunu
  • preko PayPal računa
  • s kreditno kartico preko PayPal-a.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun bodyfit.si po ponudbi/predračunu.

Kupoprodajna pogodba med bodyfit.si in kupcem je v spletni trgovini bodyfit.si sklenjena v trenutku, ko bodyfit.si kupcu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za bodyfit.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika gostovanja.