FAQs

Pogosto zastavljena vprašanja


Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Bodyfit.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih bodyfit.si pregleda. Bodyfit.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni bodyfit.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in bodyfit.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Bodyfit.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu bodyfit.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na bodyfit.si.

Bodyfit.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da bodyfit.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo bodyfit.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Bodyfit.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Bodyfit.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Bodyfit.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Bodyfit.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih bodyfit.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba bodyfit.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini bodyfit.si je lahko prikazana kot “redna cena” ter “spletna cena” (cena s popustom). Spletna cena velja za izdelke v posebni ponudbi (akcija, razprodaja ipd) in je časovno omejena, kar je ob izdelku tudi navedeno.

Registrirani uporabniki bodyfit.si (to so uporabniki, ki so bodyfit.si zaupali svoje podatke) imajo lahko poleg spletne cene tudi druge ugodnosti o čemer so obveščeni preko e-pošte. Registriran uporabnik bodyfit.si postanete z registracijo v spletni trgovini.

Oznake artiklov

Izdelek z oznako “Vroča ponudba” je izdelek, ki je lahko izpostavljen kot novost, izbran zaradi svoje ugodne cene ali drugih lastnostni zaradi katerih se razlikuje od preostale ponudbe (akcija, razprodaja ipd.). S to oznako bo izpostavljen minimalno 7 dni in maksimalno 2 meseca. Izdelek z oznako “Odprodaja” ali “Outlet” ima še dodatno znižano ceno glede na redno ali spletno ceno in velja do odprodaje zalog tega izdelka. Zaloge so omejene, odstotek znižanja je naveden ob izdelku. Izdelek z oznako “Ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v skladišču bodyfit.si niti pri dobavitelju. Izdelek z oznako “Priporočamo” ima lastnosti ali/in odlično ceno, zato bodyfit.si priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in bodyfit.si zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

1. bodyfit.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu bodyfit.si so na spletni strani bodyfit.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Bodyfit.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, blago odpremi oziroma naročilo z razlogom zavrne. Bodyfit.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Dobava izdelkov, ki jih bodyfit.si trenutno nima na zalogi, se lahko podaljša, o čemer bodyfit.si prek elektronske pošte kupca obvesti. Prav tako ga obvesti o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči bodyfit.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če ni možno potrditi dobavljivost naročenih izdelkov v doglednem času, lahko bodyfit.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Bodyfit.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih bodyfit.si nima na zalogi v skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Bodyfit.si v naročeni izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Bodyfit.si v elektronski pošti obvesti kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 229 956 ali po e-mailu na naslov info@bodyfit.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-sporočilu.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@bodyfit.si.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tu: bodyfit.si obrazec odstop od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti ali osebno prinese na naslov prodajalca: Varda 8, 5000 Nova Gorica.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu športne prehrane in prehranskih dopolnil, če je potrošnik odprl varnostni pečat oziroma varnostni pokrov na izdelku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen, če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, kupon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabnika se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Bodyfit.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bodyfit.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem bodyfit.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 229 956 ali po elektronski pošti na info@bodyfit.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bodyfit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Bodyfit.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bodyfit.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi France d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za vračilo izdelka za uveljavljanje stvarne napake je tu: bodyfit.si obrazec za vracilo izdelka-stvarna napaka

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami (040 229 956 ali info@bodyfit.si).

V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške bodyfit.si ni možen.

Bodyfit.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Bodyfit.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov bodyfit.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z bodyfit.si.

Bodyfit.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za neregistrirane kupce bodyfit.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum oddaje naročila. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom in arhiv komunikacije z bodyfit.si.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Uporabniki spletne trgovine bodyfit.si so lahko registrirani ali neregistrirani. Za izvedbo nakupa registracija uporabnika ni obvezna, omogoča pa nekatere ugodnosti.

Registracija uporabnika se opravi z enkratnim vpisom v spletno trgovino bodyfit.si prek obrazca “Moj račun”. Ob registraciji uporabnik postane član bodyfit.si in pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana bodyfit.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registriran uporabnik (član bodyfit.si) si lahko v nadzorni plošči svojega računa ogleda svoja nedavna naročila, upravlja s svojimi naslovi za dostavo in pošiljanje računov, nastavlja geslo in podatke o računu.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@bodyfit.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.