Pritožbe in spori

Bodyfit.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bodyfit.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem bodyfit.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 229 956 ali po elektronski pošti na info@bodyfit.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bodyfit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Bodyfit.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bodyfit.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi France d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.