Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine bodyfit.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino bodyfit.si (v nadaljevanju tudi “trgovina”) upravlja podjetje FRANCE d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica, matična številka: 5342066000, davčna številka: SI84679301, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali bodyfit.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine bodyfit.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med bodyfit.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Uporabniki spletne trgovine bodyfit.si so lahko registrirani ali neregistrirani. Za izvedbo nakupa registracija uporabnika ni obvezna, omogoča pa nekatere ugodnosti.
Registracija uporabnika se opravi z enkratnim vpisom v spletno trgovino bodyfit.si prek obrazca “Moj račun”. Ob registraciji uporabnik postane član bodyfit.si in pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana bodyfit.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registriran uporabnik (član bodyfit.si) si lahko v nadzorni plošči svojega računa ogleda svoja nedavna naročila, upravlja s svojimi naslovi za dostavo in pošiljanje računov, nastavlja geslo in podatke o računu.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@bodyfit.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Bodyfit.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju bodyfit.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene lastnosti izdelkov,
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
- pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave in druge dajatve,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba bodyfit.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cena v spletni trgovini bodyfit.si je lahko prikazana kot “redna cena” ter “spletna cena” (cena s popustom). Spletna cena velja za izdelke v posebni ponudbi (akcija, razprodaja ipd) in je časovno omejena, kar je ob izdelku tudi navedeno.
Registrirani uporabniki bodyfit.si (to so uporabniki, ki so bodyfit.si zaupali svoje podatke) imajo lahko poleg spletne cene tudi druge ugodnosti o čemer so obveščeni preko e-pošte. Registriran uporabnik bodyfit.si postanete z registracijo v spletni trgovini.
Oznake artiklov
Izdelek z oznako “Vroča ponudba” je izdelek, ki je lahko izpostavljen kot novost, izbran zaradi svoje ugodne cene ali drugih lastnostni zaradi katerih se razlikuje od preostale ponudbe (akcija, razprodaja ipd.). S to oznako bo izpostavljen minimalno 7 dni in maksimalno 2 meseca.
Izdelek z oznako “Odprodaja” ali “Outlet” ima še dodatno znižano ceno glede na redno ali spletno ceno in velja do odprodaje zalog tega izdelka. Zaloge so omejene, odstotek znižanja je naveden ob izdelku.
Izdelek z oznako “Ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v skladišču bodyfit.si niti pri dobavitelju.
Izdelek z oznako “Priporočamo” ima lastnosti ali/in odlično ceno, zato bodyfit.si priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in bodyfit.si zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
Kupoprodajna pogodba med bodyfit.si in kupcem je v spletni trgovini bodyfit.si sklenjena v trenutku, ko bodyfit.si kupcu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za bodyfit.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika gostovanja.
Na voljo so vam različni načini plačila
- z gotovino ob prevzemu*,
- z nakazilom na račun podjetja France d.o.o. (po ponudbi/predračunu),
- preko PayPal računa,
- s kreditno kartico preko PayPal-a.
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja France d.o.o. po ponudbi/predračunu.
Bodyfit.si ob dostavi izdelkov pošlje kupcu natisnjen račun. Tudi v primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Cena v spletni trgovini bodyfit.si je lahko prikazana kot “redna cena” ter “spletna cena” (cena s popustom). Spletna cena velja za izdelke v posebni ponudbi (akcija, razprodaja ipd.) in je časovno omejena, kar je ob izdelku tudi navedeno.
Registrirani uporabniki bodyfit.si (to so uporabniki, ki so bodyfit.si zaupali svoje podatke) imajo lahko poleg spletne cene tudi druge ugodnosti o čemer so obveščeni preko e-pošte. Registriran uporabnik bodyfit.si postanete z registracijo v spletni trgovini.
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo bodyfit.si kupcu omogočil odstop od nakupa.
Popusti, kuponi, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se lahko tudi seštevata.
V primeru plačila s kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
- po izdaji računa ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo bodyfit.si.
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine bodyfit.si in je lahko časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših e-novičkah ali drugih medijih.
Uporaba kode za popust:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust.
- Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb “Na blagajno“. V polje “Koda ugodnosti” vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na “Uporabi kupon“.
- Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
- Koda za popust je običajno enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
1. bodyfit.si naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu bodyfit.si so na spletni strani bodyfit.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Bodyfit.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, blago odpremi oziroma naročilo z razlogom zavrne. Bodyfit.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Dobava izdelkov, ki jih bodyfit.si trenutno nima na zalogi, se lahko podaljša, o čemer bodyfit.si prek elektronske pošte kupca obvesti. Prav tako ga obvesti o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči bodyfit.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če ni možno potrditi dobavljivost naročenih izdelkov v doglednem času, lahko bodyfit.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Bodyfit.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih bodyfit.si nima na zalogi v skladišču.
2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Bodyfit.si v naročeni izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Bodyfit.si v elektronski pošti obvesti kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 229 956 ali po e-mailu na naslov info@bodyfit.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-sporočilu.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja bodyfit.si.
Spletna trgovina bodyfit.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
- z nakazilom na račun upravitelja bodyfit.si po ponudbi/predračunu
- preko PayPal računa
- s kreditno kartico preko PayPal-a.
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun bodyfit.si po ponudbi/predračunu.
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@bodyfit.si.
Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tu: bodyfit.si obrazec odstop od pogodbe.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti ali osebno prinese na naslov prodajalca: Varda 8, 5000 Nova Gorica.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu športne prehrane in prehranskih dopolnil, če je potrošnik odprl varnostni pečat oziroma varnostni pokrov na izdelku.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen, če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, kupon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabnika se vrne le vplačani znesek.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost izdelka?
Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Obrazec za vračilo izdelka za uveljavljanje stvarne napake je tu: bodyfit.si obrazec za vracilo izdelka-stvarna napaka
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami (040 229 956 ali info@bodyfit.si).
V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške bodyfit.si ni možen.
Način dostave
Za nas pakete dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-a po telefonu.
Paket gre od nas hitro
Izdelki, naročeni na bodyfit.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Temu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so izdelki na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti oziroma naslednji dan od naročila.
Izdelke, ko so pripravljeni, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja v Novi Grici (Varda 8). Za prevzem boste obveščeni preko e-pošte ali telefona.
Strošek dostave
Strošek dostave naročil v vrednosti do 49,99 € s Pošto Slovenije* in GLS znaša 3,90 €*. Dostava naročil v vrednosti 50€ in več s Pošto Slovenije* in GLS je brezplačna*. Osebni prevzem na sedežu podjetja France d.o.o. (Varda 8, 5000 Nova Gorica) je brezplačen.
*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju Pošta Slovenije obračuna dodatni strošek 0,99 €.
Dostava kamorkoli
Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svojem profilu lahko vnesete poljuben naslov za dostavo, ki pa mora biti na ozemlju Republike Slovenije.
Ker dostavna služba pakete dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Za artikle, ki so označeni z “Ni na zalogi”, običajno lahko pridobimo podatek, kdaj bodo zopet na voljo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, nam pošljite e-poštno sporočilo ali nas pokličite.
Za dostavo poskrbita Pošta Slovenije in GLS večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. O odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Če v roku treh dni od obvestila ne prejmete pošiljke, nas za dodatne pokličite na 040 229 956 ali pošljite elektronsko pošto na info@bodyfit.si.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@bodyfit.si ali po telefonu na številko 040 229 956. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z nami se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.
Bodyfit.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Bodyfit.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov bodyfit.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z bodyfit.si.
Bodyfit.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za neregistrirane kupce bodyfit.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum oddaje naročila. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom in arhiv komunikacije z bodyfit.si.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Bodyfit.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila bodyfit.si bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bodyfit.si bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo bodyfit.si izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila bodyfit.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Bodyfit.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih bodyfit.si pregleda. Bodyfit.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni bodyfit.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in bodyfit.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Bodyfit.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu bodyfit.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na bodyfit.si.
Bodyfit.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da bodyfit.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo bodyfit.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Bodyfit.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Bodyfit.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Bodyfit.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Bodyfit.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih bodyfit.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Bodyfit.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bodyfit.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem bodyfit.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 229 956 ali po elektronski pošti na info@bodyfit.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bodyfit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Bodyfit.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bodyfit.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi France d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.