Pogosta vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja


Uporabniki spletne trgovine bodyfit.si so lahko registrirani ali neregistrirani. Za izvedbo nakupa registracija uporabnika ni obvezna, omogoča pa nekatere ugodnosti.

Registracija uporabnika se opravi z enkratnim vpisom v spletno trgovino bodyfit.si prek obrazca “Moj račun”. Ob registraciji uporabnik postane član bodyfit.si in pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana bodyfit.si nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registriran uporabnik (član bodyfit.si) si lahko v nadzorni plošči svojega računa ogleda svoja nedavna naročila, upravlja s svojimi naslovi za dostavo in pošiljanje računov, nastavlja geslo in podatke o računu.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@bodyfit.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Bodyfit.si se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • podatke o podjetju bodyfit.si (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti izdelkov,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumnem roku),
  • pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške dostave in druge dajatve,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba bodyfit.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini bodyfit.si je lahko prikazana kot “redna cena” ter “spletna cena” (cena s popustom). Spletna cena velja za izdelke v posebni ponudbi (akcija, razprodaja ipd) in je časovno omejena, kar je ob izdelku tudi navedeno.

Registrirani uporabniki bodyfit.si (to so uporabniki, ki so bodyfit.si zaupali svoje podatke) imajo lahko poleg spletne cene tudi druge ugodnosti o čemer so obveščeni preko e-pošte. Registriran uporabnik bodyfit.si postanete z registracijo v spletni trgovini.

Oznake artiklov

Izdelek z oznako “Vroča ponudba” je izdelek, ki je lahko izpostavljen kot novost, izbran zaradi svoje ugodne cene ali drugih lastnostni zaradi katerih se razlikuje od preostale ponudbe (akcija, razprodaja ipd.). S to oznako bo izpostavljen minimalno 7 dni in maksimalno 2 meseca. Izdelek z oznako “Odprodaja” ali “Outlet” ima še dodatno znižano ceno glede na redno ali spletno ceno in velja do odprodaje zalog tega izdelka. Zaloge so omejene, odstotek znižanja je naveden ob izdelku. Izdelek z oznako “Ni na zalogi” trenutno ni dobavljiv. To pomeni, da ni na zalogi niti v skladišču bodyfit.si niti pri dobavitelju. Izdelek z oznako “Priporočamo” ima lastnosti ali/in odlično ceno, zato bodyfit.si priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in bodyfit.si zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.

Kupoprodajna pogodba med bodyfit.si in kupcem je v spletni trgovini bodyfit.si sklenjena v trenutku, ko bodyfit.si kupcu pošlje elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za bodyfit.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo s potrditvijo prejema naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika gostovanja.

Na voljo so vam različni načini plačila

  • z gotovino ob prevzemu*,
  • z nakazilom na račun podjetja France d.o.o. (po ponudbi/predračunu),
  • preko PayPal računa,
  • s kreditno kartico preko PayPal-a.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun podjetja France d.o.o. po ponudbi/predračunu.

Bodyfit.si ob dostavi izdelkov pošlje kupcu natisnjen račun. Tudi v primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

vklopi razum, zahtevaj racun FORMAT_A7.pdf

Cena v spletni trgovini bodyfit.si je lahko prikazana kot “redna cena” ter “spletna cena” (cena s popustom). Spletna cena velja za izdelke v posebni ponudbi (akcija, razprodaja ipd.) in je časovno omejena, kar je ob izdelku tudi navedeno.

Registrirani uporabniki bodyfit.si (to so uporabniki, ki so bodyfit.si zaupali svoje podatke) imajo lahko poleg spletne cene tudi druge ugodnosti o čemer so obveščeni preko e-pošte. Registriran uporabnik bodyfit.si postanete z registracijo v spletni trgovini.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo bodyfit.si kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, kuponi, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se lahko tudi seštevata.

V primeru plačila s kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po izdaji računa ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo bodyfit.si.

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine bodyfit.si in je lahko časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v naših e-novičkah ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti višja od vrednosti kode za popust.
  • Ko končate z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb “Na blagajno“. V polje “Koda ugodnosti” vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na “Uporabi kupon“.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je običajno enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

1. bodyfit.si naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu bodyfit.si so na spletni strani bodyfit.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Bodyfit.si naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov, blago odpremi oziroma naročilo z razlogom zavrne. Bodyfit.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Dobava izdelkov, ki jih bodyfit.si trenutno nima na zalogi, se lahko podaljša, o čemer bodyfit.si prek elektronske pošte kupca obvesti. Prav tako ga obvesti o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči bodyfit.si, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če ni možno potrditi dobavljivost naročenih izdelkov v doglednem času, lahko bodyfit.si naročilo kupca zavrne iz razloga, ker izdelek ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Bodyfit.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih bodyfit.si nima na zalogi v skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem

Bodyfit.si v naročeni izdelek pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Bodyfit.si v elektronski pošti obvesti kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 040 229 956 ali po e-mailu na naslov info@bodyfit.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-sporočilu.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja bodyfit.si.

Spletna trgovina bodyfit.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja bodyfit.si po ponudbi/predračunu
  • preko PayPal računa
  • s kreditno kartico preko PayPal-a.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun bodyfit.si po ponudbi/predračunu.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@bodyfit.si.

Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tu: bodyfit.si obrazec odstop od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne ali po pošti ali osebno prinese na naslov prodajalca: Varda 8, 5000 Nova Gorica.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu športne prehrane in prehranskih dopolnil, če je potrošnik odprl varnostni pečat oziroma varnostni pokrov na izdelku.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun, razen, če potrošnik izrecno zahteva vračilo na drugo plačilno sredstvo. Potrošnik zaradi vračil ne nosi stroškov. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, kupon, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabnika se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost izdelka?

Preverja se z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Obrazec za vračilo izdelka za uveljavljanje stvarne napake je tu: bodyfit.si obrazec za vracilo izdelka-stvarna napaka

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami (040 229 956 ali info@bodyfit.si).

V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko. Pozor: drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške bodyfit.si ni možen.

Način dostave

Za nas pakete dostavljata Pošta Slovenije in GLS , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem GLS-a po telefonu.

Paket gre od nas hitro

Izdelki, naročeni na bodyfit.si, gredo na pot v najkrajšem možnem času. Temu posvečamo posebno pozornost, saj sta hitrost in udobnost dostave za nas ključnega pomena. Če so izdelki na zalogi v našem skladišču, gredo na pot običajno še isti oziroma naslednji dan od naročila.

Izdelke, ko so pripravljeni, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu podjetja v Novi Gorici (Varda 8). Za prevzem boste obveščeni preko e-pošte ali telefona.

Strošek dostave

Strošek dostave naročil v vrednosti do 49,99 € s Pošto Slovenije* in GLS znaša 3,90 €*. Dostava naročil v vrednosti 50€ in več s Pošto Slovenije* in GLS je brezplačna*. Osebni prevzem na sedežu podjetja France d.o.o. (Varda 8, 5000 Nova Gorica) je brezplačen.

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju Pošta Slovenije obračuna dodatni strošek 0,99 €.

Dostava kamorkoli

Naša partnerja pakete dostavljata na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svojem profilu lahko vnesete poljuben naslov za dostavo, ki pa mora biti na ozemlju Republike Slovenije.

Ker dostavna služba pakete dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Enako seveda velja tudi za dostavno službo GLS. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za artikle, ki so označeni z “Ni na zalogi”, običajno lahko pridobimo podatek, kdaj bodo zopet na voljo. V kolikor vas zanima njegova dobavljivost, nam pošljite e-poštno sporočilo ali nas pokličite.

Za dostavo poskrbita Pošta Slovenije in GLS večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. O odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Če v roku treh dni od obvestila ne prejmete pošiljke, nas za dodatne pokličite na 040 229 956 ali pošljite elektronsko pošto na info@bodyfit.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Če vam je paket dostavil GLS in ugotovite, da je artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@bodyfit.si ali po telefonu na številko 040 229 956. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikle, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z nami se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

Bodyfit.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Bodyfit.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov bodyfit.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z bodyfit.si.

Bodyfit.si navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za neregistrirane kupce bodyfit.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum oddaje naročila. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom in arhiv komunikacije z bodyfit.si.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Bodyfit.si bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila bodyfit.si bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bodyfit.si bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo bodyfit.si izrecno spoštoval.

Oglasna sporočila bodyfit.si bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Bodyfit.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih bodyfit.si pregleda. Bodyfit.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni bodyfit.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in bodyfit.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Bodyfit.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu bodyfit.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na bodyfit.si.

Bodyfit.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da bodyfit.si ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo bodyfit.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Bodyfit.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Bodyfit.si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Bodyfit.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Bodyfit.si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih bodyfit.si v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Bodyfit.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bodyfit.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem bodyfit.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040 229 956 ali po elektronski pošti na info@bodyfit.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bodyfit.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Bodyfit.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bodyfit.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi France d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Za varstvo osebnih podatkov je odgovorno podjetje FRANCE, trgovina in storitve d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica, matična številka: 5342066000, davčna številka: 84679301 (v nadaljevanju: FRANCE).

Predmetno besedilo je namenjeno seznanitvi s politiko FRANCE v zvezi z varstvom osebnih podatkov naših strank ter seznanitvi z njihovimi pravicami glede varstva osebnih podatkov, ki so nam jih zaupali, in nameni njihove uporabe.

FRANCE osebne podatke hrani in varuje, tako da ne prihaja do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Pri FRANCE se zavezujemo, da osebnih podatkov ne bomo posredovali, posodili ali prodali tretji osebi brez predhodnega obvestila in pridobitve vaše privolitve (razen kjer veljavna zakonodaja določa drugače), brez ustreznih primernih zaščitnih ukrepov, ter da bomo osebne podatke obdelovali zgolj v okviru zakonitih pravnih podlag in izbranih namenov.

FRANCE ne odgovarja za morebitno zlorabo ali razkritje osebnih podatkov posameznika, ki je posledica neustreznega ravnanja posameznika.

FRANCE obdeluje osebne podatke pri opravljanju svoje dejavnosti preko spletne strani https://bodyfit.si.

 

KOMU DAJEM SVOJE OSEBNE PODATKE

Upravljavec osebnih podatkov:

FRANCE, trgovina in storitve d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica, matična številka: 5342066000, davčna številka: 84679301

(v nadaljevanju: FRANCE)

Obdelovalci (pogodbeni upravljavci) osebnih podatkov: Pri zagotavljanju storitev FRANCE lahko vaše osebne podatke obdelujejo tudi ponudniki komunikacijskih kanalov (npr. ponudniki poštnih storitev) in računovodskih storitev, pri čemer imamo z vsemi morebitnimi obdelovalci sklenjene ustrezne pogodbe o obdelavi, ki od njih zahtevajo ustrezno stopnjo varnosti osebnih podatkov, kot to zahteva veljavna zakonodaja.

 

ZAKAJ IN KATERE OSEBNE PODATKE UPORABLJAMO TER NA KAKŠNI PODLAGI

a) Izvajanje pogodbenih obveznosti ali ukrepov pred sklenitvijo pogodbe

FRANCE osebne podatke strank obdeluje v okviru in za namen izvajanja pogodb oziroma storitev, ki jih opravlja na njihovi podlagi. V tem okviru obdeluje zbrane osebne podatke posameznikov za namene izvajanja storitev ter za spremljanje zadovoljstva strank (vključno z reklamacijami) in vodenja kontaktov s posameznikom prek različnih kanalov.

Uporaba osebnih podatkov posameznikov, potrebna za namen izvajanja pogodbe, zajema uporabo osebnih podatkov, ki je nujno potrebna za izvajanje storitev spletne trgovine https://bodyfit.si ter nudenje vseh ostalih storitev, ki jih za svoje stranke opravljamo.

Na spletni strani https://bodyfit.si se naše stranke, z namenom olajšanja prejemanja storitev FRANCE, lahko tudi registrirajo in ustvarijo svoj spletni uporabniški račun. V tem primeru FRANCE v zvezi s spodaj navedenimi osebnimi podatki obdeluje tudi njihovo uporabniško ime in geslo.

Za namene zagotavljanja storitev se FRANCE lahko seznani z osebnimi podatki tudi preko povpraševanj, ki jih stranke opravijo preko telefona, e-maila, naročil tretjih oseb ipd., pri čemer FRANCE vedno zbira izključno osebne podatke, ki jih nujno potrebuje za sklenitev pogodbe oziroma zagotovitev naročene storitve.

Za namene zagotavljanja storitve spletne trgovina na spletni strani https://bodyfit.si FRANCE obdeluje naslednje osebne podatke: ime in priimek (kjer ustrezno tudi ime podjetja), naslov, telefon in e-mail stranke. Za namene sklenitve pogodbe lahko FRANCE obdeluje tudi druge osebne podatke, ki so nujno potrebni za sklenitev pogodbe (npr. št TRR računa).

b) Izpolnjevanje zakonskih obveznosti

Uporaba vaših osebnih podatkov zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti zajema zlasti evidentiranje izdaje računov.

c) Uporaba vaših osebnih podatkov na podlagi zakonitega interesa

NEPOSREDNO TRŽENJE

Osebne podatke posameznikov, pridobljene na podlagi njihovega nakupa na spletni strani https://bodyfit.si uporabljamo tudi za obveščanje o aktualni in posebni, prilagojeni ponudbi, novostih ponudb oz. storitev in drugih novicah FRANCE. Poleg tega, za namene neposrednega trženja uporabljamo tudi osebne podatke, ki so javno dostopni.

Za namene neposrednega trženja uporabljamo izključno elektronske naslove in telefonske številke. Pri izvajanju neposrednega trženja vedno zagotovimo vse informacije, s katerimi mora biti skladno z veljavno zakonodajo posameznik seznanjen.

Za neposredno trženje osebne podatke pridobljene na podlagi vašega nakupa segmentiramo glede na lokacijo nakupa, saj lahko neposredno trženje le na ta način prilagodimo vašemu jeziku.

PREKLIC NEPOSREDNEGA TRŽENJA

Posamezniki se lahko vedno »odjavijo« od prejemanja posameznih sporočil FRANCE preko komunikacijskega medija, na katerega so prejeli določeno sporočilo.

Če želi posameznik preklicati izvajanje neposrednega trženja, lahko njegovemu izvajanju kadar koli ugovarja. Povezava do odjave oz. informacija, kako odjavo realizirati, je v sporočilu. Zahteva posameznika po preklicu se bo zabeležila v sistemu in se začela uveljavljati nemudoma oziroma najkasneje 15 dni po prejemu« in izvajanje prenehanja takoj po podaji zahteve po preklicu.

Posameznik lahko izvajanju neposrednega trženja kadar koli ugovarja tudi tako, da ugovor pošlje v elektronski obliki na elektronski naslov info@france.si ali v pisni obliki na naslov FRANCE d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem.

FRANCE bo v primeru uveljavljanja ugovora nemudoma prenehal obdelovati posameznikove osebne podatke za namen neposrednega trženja.

 

UPORABNIKI OSEBNIH PODATKOV

a) Kdo lahko dostopa do vaših osebnih podatkov

Osebne podatke posameznikov, uporabljajo le pri FRANCE zaposlene osebe (ali uslužbenci morebitnih obdelovalcev FRANCE), ki so zavezane spoštovati določila predpisov o varovanju osebnih podatkov in sklenjenih pogodb, na podlagi katerih so zavezani k varovanju zaupnih podatkov in k spoštovanju in varovanju osebnih podatkov strank.

Osebni podatki strank so poslovna skrivnost. Uporabniki do podatkov dostopajo v skladu z dodeljenimi pravicami dostopa do podatkov.

b) Izpolnjevanje zakonskih obveznosti

FRANCE osebne podatke posameznikov in vse ostale podatke, obdelane pri uresničevanju svojih zakonitih interesov, ki prevladajo nad interesi posameznika, ščiti pred nepooblaščenim razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam, in sicer v skladu z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.

FRANCE izjemoma osebne podatke posreduje tudi tretjim osebam, če takšno obveznost posredovanja oziroma razkritja nalaga veljavna zakonodaja (na primer Finančna uprava Republike Slovenije, sodišča, policija ipd.).


HRAMBA VAŠIH OSEBNIH PODATKOV

Obdobje hrambe osebnih podatkov je odvisno od podlage obdelave in namena obdelave posamezne kategorije osebnih podatkov.

Osebne podatke po izpolnitvi namena obdelav oz. po poteku roka hrambe trajno izbrišemo.

Za namen neposrednega trženja FRANCE osebne podatke posameznikov obdeluje le dokler obstaja zakoniti interes za takšno obdelavo ali do preklica posameznika.

VAŠE PRAVICE V ZVEZI Z OBDELOVANIMI OSEBNIMI PODATKI

V nadaljevanju predstavljamo vse pravice posameznikov, ki jih imajo v zvezi z našo obdelavo z njimi povezanih osebnih podatkov in zagotavljanjem njihove zakonite in transparentne obdelave.

Vse zahteve v zvezi s pravicami posameznikov opisanimi v nadaljevanju lahko posamezniki vložijo pisno po elektronski pošti na naslov info@france.si. Več informacij v zvezi z uveljavljanjem spodaj opisanih pravic je podanih v naslednjem poglavju.

V primeru nejasnosti v zvezi s pravicami, nas lahko na zgoraj navedenih kontaktnih podatkih vedno zaprosite za dodatna pojasnila.

a) Pravica do preklica privolitve

Osebne podatke na podlagi privolitve ne obdelujemo v noben namen. V kolikor bi obdelovali osebne podatke na podlagi privolitve, bi lahko posameznik svoje soglasje kadar koli preklical.

b) Pravica do dostopa

Do osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, lahko na podlagi vložene zahteve posameznik kadar koli brezplačno dostopa na enostaven način in v razumnih časovnih presledkih.

S tem v zvezi na podlagi zahteve posamezniku potrdimo, ali v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke ali ne, in kadar v zvezi z njim obdelujemo osebne podatke zagotovimo njihov dostop in naslednje informacije:

  • namene obdelave;
  • vrste zadevnih osebnih podatkov;
  • uporabnike ali kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah;
  • kadar je mogoče, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja;
  • obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se nanašajo osebni podatki, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi;
  • pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu;
  • kadar osebni podatki niso zbrani pri posamezniku, na katerega se ti nanašajo, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom; in
  • obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov iz člena, ter vsaj v takih primerih smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

Za dodatne kopije ali v primeru očitno neutemeljenih ali ponavljajočih se zahtev lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju upravnih stroškov.

c) Pravica do popravka

Na posameznikovo zahtevo brez nepotrebnega odlašanja popravimo ali dopolnimo netočne oz. neažurne osebne podatke, ki jih obdelujemo v zvezi z njim.

d) pravica do izbrisa

Osebne podatke

  • ki niso več potrebni v namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani,
  • ki se obdelujejo na podlagi preklicane privolitve in za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga,
  • v zvezi z obdelavo katerih ste ugovarjali, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi, ali tiste,
  • ki so bili obdelani nezakonito, ali
  • če tako določa zakon,

na posameznikovo zahtevo brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo.

e) Pravica do omejitve obdelave

Obdelavo osebnih podatkov na posameznikovo zahtevo omejimo, kadar

  • posameznik oporeka njihovi točnosti (v tem primeru bomo obdelavo osebnih podatkov omejili za čas preverjanja točnosti teh podatkov),
  • je njihova obdelava nezakonita a želi posameznik namesto njihovega izbrisa zgolj omejiti njihovo obdelavo,
  • jih ne potrebujemo več za namene obdelave, vendar jih posameznik potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali
  • je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo podatkov, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

V primeru omejitve se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le s privolitvijo posameznika, na katerega se ti nanašajo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe.

Pred preklicem omejitve obdelave posameznika o tem vedno obvestimo.

f) Pravica do prenosljivosti podatkov

Osebne podatke, ki nam jih je posameznik posredoval, na posameznikovo zahtevo posredujemo drugemu upravljavcu, kadar obdelava temelji na soglasju ali na pogodbi in kadar je to tehnično izvedljivo.

g) Pravica do ugovora

Če osebne podatke obdelujemo na podlagi našega zakonitega interesa ali za namene neposrednega trženja lahko takšni obdelavi posameznik kadar koli ugovarja.

V primeru uveljavljanja ugovora nemudoma prenehamo obdelovati osebne podatke, razen če dokažemo nujne legitimne razloge za (i) obdelavo, ki prevladajo nad interesi, pravicami in svoboščinami posameznika, ali (ii) za uveljavljanja, izvajanje ali obrambo pravni zahtevkov. Navedeno ne velja v primeru ugovora zoper obdelavo osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, kjer v primeru posameznikovega ugovora za namen neposrednega trženja nemudoma prenehamo obdelovati z njim povezane osebne podatke.

h) Pravica do vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu

Če na posameznikovo zahtevo ne odgovorimo v roku 1 meseca ali če njegovo zahtevo zavrnemo, lahko posameznik vloži pritožbo, za reševanje katere je pristojen Informacijski pooblaščenec.

Pritožbo zaradi zavrnitve je treba vložiti pri upravljavcu v 15 dneh od poteka enomesečnega roka oziroma prejema zavrnilnega odgovora. Zahtevo in pritožbo lahko posameznik poda s pomočjo posebnega obrazca, objavljenega na spletnem naslovu Informacijskega pooblaščenca.


UVELJAVLJANJE PRAVIC V ZVEZI Z VARSTVOM OSEBNIH PODATKOV

FRANCE zagotavlja posameznikom uresničevanje njihovih pravic brez nepotrebnega odlašanja in najkasneje v enem mesecu od prejema zahteve, pri čemer lahko rok za uresničevanje pravic posameznika podaljšamo za največ dva dodatna meseca ob upoštevanju kompleksnosti in števila zahtev. Če FRANCE podaljša rok, o vsakem takem podaljšanju obvesti posameznika v enem mesecu od prejema zahtevka skupaj z razlogi za zamudo.

Vse zahteve v zvezi s pravicami opisanimi v prejšnjem poglavju lahko posamezniki vložijo s podajo pisne zahteve poslane na naslov: FRANCE d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica ali elektronski naslov info@france.si.

FRANCE lahko, kadar ima upravičen dvom v zvezi z identiteto posameznika, ki predloži zahtevo iz naslova svojih zgoraj navedenih pravic, zahteva zagotovitev dodatnih informacij, ki so potrebne za potrditev identitete posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

Če so zahteve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, očitno neutemeljene ali pretirane, zlasti ker se ponavljajo, lahko FRANCE:

  • zaračuna razumno pristojbino, pri čemer upošteva administrativne stroške posredovanja informacij ali sporočila ali izvajanja zahtevanega ukrepa, ali
  • zavrne ukrepanje v zvezi z zahtevo.

 

PRIPOROČILA ZA VAROVANJE ZASEBNOSTI

Priporočamo vam, da za varovanje vaše zasebnosti in osebnih podatkov poskrbite tudi sami.

Vsak posameznik je odgovoren, da poskrbi za:

  • varnost uporabniškega imena in gesel, ki naj ga ustrezno hrani ter razkrije le tistim osebam, ki jim popolnoma zaupa,
  • varnost svojega elektronskega naslova
  • ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika oziroma drugih naprav za dostop do različnih vsebin.

 

SPREMEMBE POLITIKE ZASEBNOSTI

FRANCE si pridržuje pravico občasno posodobiti Politiko zasebnosti skladno s spremembami storitev, na podlagi povratnih informacij uporabnikov in zaradi sprememb predpisov. Ob spremembi na koncu Politike zasebnosti navedemo tudi datum zadnje posodobitve.

V primeru bistvenih sprememb ali spremembe načina, kako FRANCE uporablja osebne podatke, bomo pred uvedbo sprememb uporabnike obvestili na spletni strani oz., kjer imamo zakoniti interes za obveščanje preko elektronskega naslova, tudi na navedeni način.

Priporočamo, da uporabniki redno pregledujejo to politiko, in si tako zagotovijo informacije o tem, kako FRANCE varuje njihovo zasebnost.


DODATNE INFORMACIJE

Za dodatne informacije v zvezi z obdelavami osebnih podatkov in predlogi za izboljšave nas lahko kontaktirate na elektronski naslov info@france.si ali nam pišite na naslov: FRANCE d.o.o., Varda 8, 5000 Nova Gorica.

Ta Politika zasebnosti se uporablja do preklica oz. do morebitne spremembe.

Nova Gorica, 20.8.2019

 

Share this post